وبلاگ رسمی امیرحسین یادگاری

به وبلاگ امیرحسین یادگاری خوش آمدید ....

وبلاگ رسمی امیرحسین یادگاری

به وبلاگ امیرحسین یادگاری خوش آمدید ....

سلام به همه دوستان گلم.. این وبلاگو همینجوری زدم که باهم راحتتر ارتباط داشته باشیم اگه نظری ، انتقادی یا پیشنهادی داشتین حتما برام بفرستین خوشحال میشم ❤️

Hy

سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۱۵ ب.ظ




آ .. آ..

آره

موزیک مجبوری نی
ولی توش بدجوری گیرکردیم
بات لج بودیم میکردیم
ما هر جوری ریسک
هرچیو داشتیم دادیم رفت
آخر از پایدار 2 تا داشیم رفتنو
امیرو کاشتین پا نیمکت
بعد تنهایی روانیم کرد
هی فیـلتر شد هی صفحه رو بستن

ولی هنو پی خبرا هستن
میدونم فنام بهم ازون عقبا وصلن
عقب نمیشینم ابداً اصلن
مبادا سرد شم از خانه تا گور
ولی در نمیاد از کار تو پول
حتی اگه بلد باشی کارتو خوب
حتی پاش بریزی 10 سالتو دور
گفتم اَ نون شب مهمتره و بود
یهو میشه 30 سالت میگذره چه زود
دیگ نیس 20 سالت نیس همه چی خوب
دیگه دیس میس یادت نیس سر چی بود..آ..
ببین کارناممو
برو ببین چنتا کار دادمو
ببین با کدوماش خاطره داری
زود میبرن از یاد آدمو
بمون دردارو بخر به جون
بازم بخون اخمارو نده نشون
بمون حرفاتو بزن بهشون
ولی بدون اِتکا نکن بهشون

دوبی،دمه پام ایران
نمیشه بیام دلم تنگه فامیلام
تیم قدیم اونا همه آمریکانو
تیم جدید هرجا میرم بام میان
از طریق موزیک باهم رابطه داشتیم
مثه 2تا دوست واسه ی هم خاطره ساختیم
گاهی شک میکنم که این رابطه جاش نیس
یا دنیایی که به خاطرش ساختیم
سعی میکنم بکوبم بسازم نیستازو
سعی میکنم بمونم پا ب پا بیست سالو
سعی میکنم بخونم کامنتا اینستارو
سعی میکنم بمونن یادگار ریسکام
دیگه نمیگیره انشاش بیست
دردی که به این سینه انداختیش
امیر مثه دورانش با دلتا نیس
گاهی وقتا دنیا جای احساس نیس
احساسو قبر میکنم
زندگی جور میشه جور دیگه حالو روزم خوب میشه
احساسو قبر میکنم
موزیک کور میشه،خورد میشه،آرزومم دور میشه

یه مشت پولدار کدر خز
نمیخوام یکی بره بده ر ب ر خط
میخام پله پله برم لول بعد
مهم نیس حرفایی که این جقله زد
پشه زد ، پشه زد
خورد ، خونم بند اومد،زخم خشک شد
بعدم همشونو زد کشت
برگای پاییز زرد خشک شد
اونم اگه از درد گفته
از حادثه از فقر گفته
نونو به نرخ روز بد خورده
ارزش داره اگه از قلب گفته
حرفا همه مفته
چونکه *خما همه جفته
همه قفلت ، همه مبصر
گیر میدن دمه صف صُب بهت
ببخشید ولی من رفتم
خدافظی کردم اَ شهرم
خدافظی کردم از قلبم
خدافظی کردم از نسلم
خستمه نمیشه پسرفت کرد
بسمه نمیشه دس دس کرد
عشقت همه وقتتو مصرف کرد
بعدم یک دفه حقتو از دست رفت
مسیج نده،نگو رپو ترک نکن
رو عکسای دشمنا منو تگ نکن
ازهمه بیشتر کردمو تک تک میشناسم
میگم چاقالنو شک نکن
آ..آلبوما ویدیو کنسرت
بلاگو گراف ویدیو پستر
باز اینارو میدیو پشت بهت میکنن
نگذره یه روز خوش بهت

احساسو میبندم برا زندگی بهتر
به ظاهر میخندم اما ضده اینه حسم
قلبمو میکُشم الان زنده کیه بهتر
فراموش میکنم دنیا آرزومو له کرد
احساسو میبندم برا زندگی بهتر
به ظاهر میخندم اما ضده اینه حسم
قلبمو میکُشم الان زنده کیه بهتر
فراموش میکنم دنیا آرزومو له کرد

بمون دردارو بخر به جون
بازم بخون اخمارو نده نشون
بمون حرفاتو بزن بهشون
ولی بدون اتکا نکن بهشون
من باید قولمو بشکنم
فر یادمو همه بشنوم
من باید خودمو بشکنم
هر آهنگو همه بشنون ❤️

نظرات  (۴)

like....good
oh god.aliiike.cheghadr tolani bood!
Eshghe Mni u 
اهنگ جدید کی میاد؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی