وبلاگ رسمی امیرحسین یادگاری

به وبلاگ امیرحسین یادگاری خوش آمدید ....

وبلاگ رسمی امیرحسین یادگاری

به وبلاگ امیرحسین یادگاری خوش آمدید ....

سلام به همه دوستان گلم.. این وبلاگو همینجوری زدم که باهم راحتتر ارتباط داشته باشیم اگه نظری ، انتقادی یا پیشنهادی داشتین حتما برام بفرستین خوشحال میشم ❤️

Ssss

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ب.ظ

سلام خدمت دوستای گلم

کوچیک همتون آرش ام . خیلیاتون منو میشناسید داداشیه امیر بودم 

راستیتش یه چن وقتیه میبینم که هیچ پستی تو این سایت گذاشته نمیشه و اونجور که به نظر میرسه امیر دیگ اینجا حضور فعال نداره هرچند که رمز سایتو دارم .

خب همونطور که میدونید امیر درگیره خیلی از کاراشه و کلی اتفاقا افتاده برا همین سرش شلوغه . نمیخاستم زیادی حرف بزنم ولی وقتی نظرات خصوصیه شمارو خوندم گفتم بیام بگم و برم 

امیر کلا راهشو عوض کرده و دیگ امیر اچ وای رپر یا هرچی که اسمشو میزارید نیست همینطور از زبون خودش دارم میگم که دیگ به اون صورت مجازی فعالیت نداره در آخر این که انقدر پشت ماها حرف و داستان نسازید ملت باور میکنن نمیشه جمعش کرد  

یه مدتی ام هست ک با هم اختلاف داریم و الانم اگ بیاد ببینه شاکی میشه ولی اگرم دید مشکلی نیست 

من معرفتمو نشون دادم داداشی ❤

 از این به بعدم اگ خبری شد خودم براتون پست میزارم

یاعلی ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۳
Amir Hossein Yadegari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی